07 januari Actualiteit

Van ISACert naar Vinçotte: de meeste gestelde vragen en antwoorden voor leveranciers en ZZP’ers

Per 1 januari 2021 gaat ISACert verder als Vinçotte Nederland. Wat betekent dit voor u als samenwerkend leverancier of gelieerde ZZP’er? We geven u graag de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Waarom gaat ISACert verder als Vinçotte Nederland?

Met zo’n 2.000 professionals, meer dan 60.000 klanten en ruim 1.000.000 uitgevoerde opdrachten per jaar is Vinçotte nu al de grootste inspectie- en certificeringspartij in de Benelux. Om in de toekomst nog verder te kunnen groeien in Nederland, is het belangrijk om met één gezicht naar buiten te treden.

Door allemaal dezelfde visuele identiteit te gebruiken, versterken we de herkenbaarheid van ons merk. Van agro & food-sector tot industrie – wie het blauwe Vinçotte-logo straks ziet, legt meteen de link met onpartijdigheid, objectiviteit en betrouwbaarheid.

Wat verandert er per 1 januari 2021 voor mij?

Voor ZZP’ers en leveranciers blijft alles zo goed als gelijk. Vinçotte Nederland neemt alle leverancierscontracten één op één over. Het enige wat verandert is de administratieve afhandeling.

Hoe moet ik mijn facturen straks aanleveren?

Onze financiële administratie stuurt u medio december een brief met alle informatie die nodig is om uw factuur op de juiste manier aan te leveren.

Kan ik straks nog steeds bij mijn vaste contactpersoon terecht?

Alle medewerkers van de Agro & Food-afdeling in Zwolle verhuizen administratief mee naar Vinçotte Nederland. Daardoor blijft ook uw vaste contactpersoon gelijk.

Heeft u nog vragen?

Neem gerust contact op met uw vaste contactpersoon. U kunt ook een mail sturen naar: fusie@vincotte.nl

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en we houden u up-to-date!

Inschrijven